2010/04/16

VA-Dice-Desde_Mi_Dolor-Split-RU-2009-B2R

1 comment:

  1. VA - Dice/Desde Mi Dolor

    ▄▄▄▄ ▄▄▄▄▄▄ ▄ ▄ ▄▄▄▄▄ ▄▄▄▄
    ▄ ▀ Ì▓¦ Ì█▓¦ Ì█▓¦ Ì▓¦ ▀ ▄
    ¦ ▄▓▀ ▄█▓▀ ▀█▓▄ ▀▓▄ Ì
    ¦▄▄▀▀▄▄█▀▀ ▀▀█▄▄▀▀▄▄Ì
    ▄█▀ ▄█▀▀ ▄▓ Rip Date.: 2010-04-12 █▄ ▀▀█▄ ▀█▄
    Ì▓¦ Ì▓¦ ▄▀█▓ Artist...: VA █▓▀▄ Ì▓¦ Ì▓¦
    ▀▓▄ ▀▓▄ █▓ Album....: Dice/Desde Mi Dolor █▓ ▄▓▀ ▄▓▀
    ¦▀▀▄▄▀██▓ Label....: Resolution Records █▓█▀▄▄▀▀Ì
    ¦ ▀█▄▓ Genre....: Hardcore █▄█▀ Ì
    ▀ █▓ Website..: http://www.myspace.com/resolutionrec █▓ ▀
    █▓ █▓
    █▓ Source...: CD █▓
    ▄█▀▓ Encoder..: LAME 3.97 -V2 --vbr-new █▀█▄
    ▄▄▀▀▄██▓ Quality..: 200kbps / Joint Stereo █▓█▄▀▀▄▄
    ▄▓▀ ▄▓▀ ▄▓ Tracks...: 6 █▄ ▀▓▄ ▀▓▄
    Ì▓¦ Ì▓¦ Ì█▓ Size.....: 24.34 Mb █▓¦ Ì▓¦ Ì▓¦
    ▀█▄ ▀█▄▄ ▀▓▄ ▄▓▀ ▄▄█▀ ▄█▀
    ¦▀▀▄▄▀▀█▄▄▀▀▄▄ ▄▄▀▀▄▄█▀▀▄▄▀▀Ì
    ▄█▓▄ ▀▀▄▄▀▀▓▄ ▀▀▄▄ ▄▄▀▀ ▄▓▀▀▄▄▀▀ ▄▓█▄
    ▀▓▓▀ ▄▓▄ ▀▓▄▓¦ Ì▓▒░ ░ r e l e a s e n o t e s ░ ░▒▓¦ Ì▓▄▓▀ ▄▓▄ ▀▓▓▀
    ▄ ▄▓▓▄▀▄ ▄▓▀ ▄▄▀▀ ▀▀▄▄ ▀▓▄ ▄▀▄▓▓▄ ▄
    ▀▀ █▓▀ ▀ ▀ ▀█▓ ▀▀
    █▓ █▓
    █▓ split cd between 2 hardcore bands from russia █▓
    █▓ and chile █▓
    █▓ http://www.myspace.com/dicehc █▓
    █▓ http://www.myspace.com/desdemidolor █▓
    █▓ █▓
    ▄ █▓ ▄ ▄ █▓ ▄
    ▀▓▀▄▄ █▓ ▄▄ ▀█▄▄ ▄▄▓▀ ▄▄ █▓ ▄▄▀▓▀
    ▀▓▓▀ █¦ Ì▓¦ Ì█▄▀▀▄▄ ▄▄▀▀▄▓¦ Ì▓¦ Ì▓ ▀▓▓▀
    ▄█▓▄ ■ █▀▄▓▀ ▄█▓▀ Ì▓▒░ ░ t r a c k l i s t ░ ░▒▓¦ ▀█▓▄ ▀▓▄▀▓ ■ ▄█▓▄
    ▀▓▓▀ ▄▄▀▀▄▄▄▀▀▀ ▄▓▀ ▀▓▄ ▀▀▀▄▄▄▀▀▄▄ ▀▓▓▀
    ¦ ▄▓▀ ▄█▓▀ ▀ ▀ ▀█▓▄ ▀▓▄ Ì
    Ì▓¦ Ì█▓¦ Ì█▓¦ Ì▓¦
    ▀▀▄ ▀█▓▄ ▄█▓▀ ▄▀▀
    1 Dice - Mesto Chtoby Ostatsya 2:11
    2 Dice - Nespravedlivost 2:07
    3 Dice - Minutnaya Slabost 2:10
    4 Desde Mi Dolor - Soy Capaz De Mucho Mas 3:15
    5 Desde Mi Dolor - No Hay Palabras Que 2:50
    Escuchar
    6 Desde Mi Dolor - Es Una Vida Es Una 3:07
    Oportunidad

    min total > 15:40

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.